mandag den 3. juni 2013

Eksamen uge!

Jeg har haft en god weekend! Skriver mere om den i morgen. 
Men vil lige skrive lidt om eksamener herover. Det er lærerne der laver dem dog er der ikke us history. 

Du har 2 eksamener hver dag starter i dag. Tirsdag, onsdag og torsdag får vi fri 11.55 (sidste dag er på torsdag) (det er forskelligt fra skole til skole men det er sådan min skole gør det) 
Nogle af mine fag har vi taget dem før. 
Så har 2 mandag, 1 tirsdag og 2 onsdag. Lig e blevet færdig med tysk og skal til at tage min eksamen iphoto. Eksamener mener mere om årsprøve for det er bare for at se om du har lært noget i år. Hvis man ikke har en eksamen i en af sine klasser behøver man ikke at komme det betyder at jeg har fri på torsdag så min sidste skoledag er på onsdag :)

På lørdag til mandag tager vi til stranden. Glæder mig :-) :-) 

10 dage til jeg kommer hjem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar