søndag den 21. april 2013

PROM

I går som sagt var det prom! og det var meget bedre end semi formal. Vi Blev hentet har min søsters date i en limousine og kørte hen til der vi skulle spise hvor vi mødtes med to venner. Vi kørte efter til prom som jeg et stort sted hvor du kunne stå på gangen og få lidt luft og dansegulv, borde og stole i det store lokale et andet lokale hvor vi fik taget billeder. Inden vi kunne komme ind skulle de se om vi havde drukket. Der var lidt snacks og efter tog min lille gruppe hen og fik lidt og spise eller lidt at drikke og efter kørte vi hjem. Jeg havde det sjovt.

Her er lidt billeder

I dag skal jeg ud og shoppe med udvekslingsgruppen. 
Glæder mig til at næste weekend. Lørdag (min fødselsdag) tager vi til charlotte for at besøge et college, shoppe og spise på cheesecake!! skal dog meget tidlig op for vi kører kl 7. Søndag skal jeg være sammen Zainab for at holde min fødselsdag, men ved ikke hvad vi skal for hun gider ikke fortælle mig :( 

6 dage til min fødselsdag, 6 uger til eksamen, 7 uger tilbage af skole, 8 uger til jeg kommer hjem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar