søndag den 14. april 2013

Min FANTASTISKE WEEKEND


I dag er der to måneder til jeg ligger i min send i Danmark! Er ved at være klar til at komme hjem. 
Jeg har haft en dejlig og travl weekend. Fredag havde jeg danse koncert som gik fint! 
Kathrine, Jennifer, Zainab, mig, Sophia, Laura, Saf
Mig, Emma, Zainab
mig, Zainab, Mary, Evan



Lørdag tog mig og saf i centeret for at finde sko til prom men fandte ikke nogle, men fandt en kjole til lacrosse afslutning og 2 par shorts nu hvor det er blevet varmt. Senere på dagen tog jeg ud og spise med kathrine og efter mødtes vi med Jennifer for at se the host i biografen - Mega god film, i skulle se den.

I dag (søndag) tog hele min værtsfamilie og mig til international festival hvor der var en masse kulturer og mad. Der var ikke så meget dansk men fandt vanilje kranse (de var dog ikke lige så gode som bedstemors) og store pandekager :)

En god og fantastisk weekend, men for kort!
Næste weekend er det Prom og Case event der står på mit skema


Ingen kommentarer:

Send en kommentar