mandag den 22. april 2013

De næste mange weekend planer

Hej alle sammen,

Vil starte med at sige tak til alle jer der læser og følger med på min blog. Det betyder meget at i gider. Min blog er blevet vist/læst omkring 10.000 så det er jeg glad for.

Jeg har omkring 50 dage/7.5 uger tilbage som ikke er så lang tid. I søndags spiste jeg frokost med saf og de andre udvekslingsstudenter og tricia. Efter gik i lidt rundt og kiggede på butikker. Vi var der ikke i lang tid men fandt til gaver i mutti. Efter tog mig og saf i walmart hvor vi var i næste 2 timer haha. Jeg fik købt 2 kufferter til når jeg skal hjem (se billede længere nede på siden). Det vil betyder jeg har 3 kufferter med hjem. Prøvede og se om alt kunne være i, det kunne være i 1 kufferter og vejede omkring 20-23 kg som den må. Det betyder jeg kan købe omkring 20 kg mere. Skal shoppe i et større center på lørdag efter vi har besøgt gardner Web som er et College. Så mon ikke jeg finder noget sommertøj. Har lige nu kun 2-3 weekender hvor jeg ingen planer har mon ikke jeg får. Vil lave en liste over hvad jeg skal så i kan se det.

27. April - til Charlotte på Collegebesøh, shoppe og cheesecake.
28. April - holde min fødselsdag min Zainab
(4. Maj - måske strawberries picking)
11. Maj - charleston med katherine, Jennifer og måske Lauren. Vi skal sove sammen fredag til lørdag.
25-26 maj skal vi til et for sjovt svømmestævne og har sagt ja til at svømme 3 løb :-)
8-9 juni - murtle Beach

Weekenden efter det er jeg hjemme igen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar