torsdag den 7. marts 2013

Vi vandt

I tirsdag vandt vi vores første kamp 5-4 :)
Det sidste minut var vildt - de fik et mål 1 med 1 minut og 6 sek. Så jeg skulle gøre the draw og jeg fik bolden spillede den til summer fra mit hold, hun løb ned og scorede - med 27 sek tilbage. Så skulle jeg gøre the draw igen og fik den så for mig skulle jeg bare holde fast på den i 20 sek. Efter jeg får bolden i the draw skubber en fra det andet hold mig men jeg hun bliver "kaldt" så hun skal stå 4 skridt bag mig. Jeg løber så ned ad banen med bolden bag målet og står der i 10 sek. Og vi vinder :-) :-) de må gerne gå bag målet men det er dumt (hvis man er forsvar) det er godt hvis man er angreb. Busturen var sjov - vi sang hele vejen. Næste kamp er i morgen, det er dog et lidt bedre hold.

Vi er færdig med lacrosse om 2,5 uger, det bliver mærkeligt - kommer til at Savne holdet så meget!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar