søndag den 24. marts 2013

Senior night


I torsdags var det senior night for lacrosse. De sagde vores navn og vores forældre ville så give os vores stav. Både sadiyah og siraj var der. Det er også blevet taget billeder men har ikke set dem endnu. Efter det spillede vi mod Rne og vi vandt 7-6 med forlænget spilletid. Det var en fantastisk dag, men også trist for det er snart slut :( Vi har en kamp tilbage og det er i morgen. Efter spring break vil der være noget afslutning, som jeg glæder mig.


fredag og lørdag var jeg til miss yellow jacket som er en skønhedskonkurrence på min skole - hvor der var 16 piger med. Safiyyah var en af dem, så selfølgelig skulle jeg se hende, dog vandt hun ikke men jeg synes hun var god og flot.

På fredag tager jeg på ferie. Søndag går færgen til bahamas og glæder mig som et lille barn på juleaften :) trænger til ferie nu! http://www.pelicanbayhotel.com/ det er der vi skal bo mens vi er der.

På fredag skal min rigtig far og en af vores venner ligge gulv på mit og min storebrors værelser som jeg glæder mig til at komme hjem og se, må dog vente de 81 dage - som tiden går hurtig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar