tirsdag den 29. januar 2013

Amazing practice today

Har været mega glad siden træning i dag!!! Alle træninger er gode men denne var ekstra god! Vi fik set hvor vi skal spille. Jeg skal spille center så jeg skal give bolden op pg jeg skal hjælpe i begge ender så får løbet en del. I dag spille vi kun på halv bane. Banen er på størrelse med en fodboldbane. Alle på mit hold forbedrede sig så meget og de er bare fantastiske! Udover det var der 25 grader da vi spillede og football drenge trænede på den anden halvdel :) på torsdag har vi en træningskamp mod spring valley så det glæder jeg mig til! Jeg vil dog sige at jeg er meget træt og har meget travlt i hverdagen for tager hjemmefra kl 7.40 og er hjemme 18.15 mandag til fredag også har jeg lidt lektier der skal laves. På torsdag kommer jeg dog ikke hjem før omkring 21 så det bliver en lang dag!

Nu er det snart feb. og jeg føler lige at det er blevet 2013 men der er allerede gået 1 måned hvor tiden dog går hurtig.. Jeg kun 2 måneder tilbage af lacrosse! 3 måneder til min fødselsdag og 4.5 måneder til jeg skal hjem :(

Nu vil jeg læg mig til at sove så godnat! Men Danmark står snart op så godmorgen til jer :-)

Knus herfra

Ps. Kiggede i et blad i min photo klasse og fandt grauballemanden i et af bladene.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar