onsdag den 12. december 2012

12-12-12

I dag er det 12-12-12 :) i går fik jeg to pakker - blev så glad!!! Mange tak til bedstemor og bedstefar som sendte en masse ting - verdens bedste hjemmebagte pebernødder, chokolade, julehjerte og andre ting fra dansk jul ;)
Den anden pakke var fra min dejlige veninde Nanna - julekort og julegave (så finder ikke ud af det før den 25.dec) mange tak min søde ven!

Jeg må kun tage 1 gave med til Chicago men Nanna's er så lille at den også kan komme med :-) vi kører og der er ikke så meget plads i bilen når vi er 5 personer og vi har alle de børneting med. Men finder ud af hvad jeg gør når alt er kommet.

I går var det min værtsmor fødselsdag - ikke det store, vi købte bare lidt mad udefra som jeg fik efter dans.

I dag skal jeg til fys så har tidligere fri fra skole :-) Og har dans senere og i dag skal vi have hår oog make up på og tøjet!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar