mandag den 26. november 2012

thanksgiving break

Vi tog fri fra skole mandag og tirsdag i sidste uge for vi skulle køre til Philadelphia (i new york stat), vi tog dog ikke afsted før mandag aften, men så havde vi hele mandag til at pakke :) rigtig er ferien onsdag, torsdag og fredag på min skole. Det tog 15 timer at køre hele vejen. Vi boede hos min værtssøster's fætter og hans mor var der og en anden fætter var der også - så vi var 8 personer. Vi ankom tirsdag omkring frokost. Så tirsdag gik med at slappe af og handle ind. 

Onsdag: Efter frokost tog vi til canada. Det var fedt at kunne sige man har været i Canada. vi shoppede lidt og spiste aftensmad. Da vi kørte hjem og skulle vi igennem en gate hvor vi skulle vise pas. så spørger manden om jeg har min sevis-papir med mig - det havde jeg ikke, så vi skulle ind på kontoret og der var nogle papir jeg skulle udfylde. Så skal sende nogle papir ind inden 30 dage ellers sender de mig ud af landet. Vi var der ca 1 time på kontoret.
Da vi kom hjem hjalp mig og safiyyah med at lave thanksgiving maden.

torsdag: vi startede tidligt om morgen med at lave mad. Omkring kl 1 var alt færdig og resten af dagen så vi tv og spise. kl 22 tog nogle af os til black friday - shopping med masser af udsalg. Butikkerne har åbne hele natten. Vi kom hjem kl 1 og gik i seng der. Kl 5-6 tog vi afsted igen og gik i seng igen. 

Fredag gik med at slappe af. Kl 20.30 satte vi os ud i bilen og begyndte at køre hjem. 
canada

canada

står i usa, men det er canada i baggrunden

så kører vi ind i canada

kalkun

gør klar til middagen 

noget af maden

noget af maden

Vi var hjemme lørdag omkring frokost. Lørdag pakkede vi ud.
Havde en super tur og det var rart med ferie

Søndag tog vi i kirke. Musikken var anderledes og bedre. Efter spiste vi frokost og tog i walmart hvor jeg fik købt nogle julegaver :)

Jeg vil ligge mig til at sove, for jeg er syg:( :( :(


Ingen kommentarer:

Send en kommentar