mandag den 22. oktober 2012

The State fair

I går var jeg sammen med Sophia, rachel, Paolo, laura og luisa (fra min gruppe) vi mødtes ved the State fair. The State fair er næsten som Tivoli men det handler mere om maden. Der er der 1,5 uger (sidste dag var i går). Jeg prøvede en elefantear (noget kage noget. Kunne ikke spise det hele, for den var stor og fik kvalme) og fried oreo (du kunne få mange forskellige fried ting - fx. fried butter) . Der var så meget klam usundt mad. Ville også gerne have prøvet corndog men kunne ikke spise mere. Det var en god og hyggelig tur.

Efter det kom Paolo værtsfamilie og hentede nogen af os og en anden værtsfamilie de andre, vi kørte så til senior center hvor der var noget italiensk noget. Vi fik en masse god mad og synge en sang på italiensk! Det var også hyggeligt. En meget god dag!

Har lige fået en brev om jeg skal tage hsap test - i morgen (engelsk), onsdag (engelsk) og torsdag (matematik). Ved ikke hvor lang tid, men starter når jeg kommer i skole.

Har nu både bestile vinterjakke og støvler til philadelphia som er om under 4 uger!! Starter til lacrosse om 2 uger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar