søndag den 14. oktober 2012

Saturday - german festival, Anne Frank, semi-formal

I går lavede jeg en masse ting. Kl 13 kom Tricia og hentede mig. Vi kørte til tysk festival for at få noget frokost. En af de andre piger fra min udvekslingsgruppe Sofia var også med. Jeg fik en god bratwurst. Det var hyggeligt og sjovt at se. Efter det kørte vi til en high school for at se et show med Anne Frank, fordi sergi (også fra min gruppe) var med i det. Det var et godt og spændende show. Efter det kørte Tricia mig hjem.

Da jeg kom hjem skiftede jeg tog for havde semi-formal, dog inden semi-formal var jeg ude og spise med saf og hendes date. De var så søde at lade mig komme med dem, det var hyggeligt. Så tog vi til semi-formal. Det var på taget af en bygning, så det var koldt.
Jeg følte mig lidt udenfor for danser ikke som dem. Undskyld mit sprog nu, men det lignede at de havde sex i grupper på dansegulvet, og det er ikke lige mig. Jeg vil ønske jeg var gået med en gruppe af venner som man kunne hænge ud sammen med for de stå og dansede meget i grupper og ville ud ikke stå med saf hele aftenen, så gik lidt fra gruppe til gruppe.
Et godt råd til andre udvekslingsstudenter eller kommende udvekslingsstudenter - Gå med en gruppe!!! eller flere par sammen!!!!!
Men det var fedt og så alle de flotte kjoler.




Nu skal jeg over til centret igen igen med saf, vi skal mødes med sergi og aleksi (to drenge fra min gruppe)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar