onsdag den 10. oktober 2012

2 month

For 2 måneder siden ankom jeg det USA. Jeg har det stadig godt, har haft lidt hjemve men det hører jo til denne fantastisk oplevelse! Tænkte jeg vil lave en liste over nogle af de ting jeg har set og oplevet.

1. New york city
2. Washington DC
3. set en football game
4. har set the lake
5. set et college 
6. oplevet spiritweek + pep rally 
7. Halloween store 
8. BBQ
9. stranden 
10. apple farm

Det var nogle af de ting jeg har oplevet - Der er meget mere, men har ikke lige tid til mere for skal i skole :) 

Her er begyndt at bliver koldt, synes jeg! De siger dog at temperaturen vil gå op igen, så det håber jeg :)

Lavet ikke så meget i weekenden udover the mall, men det var dejligt at slappe af :) 

Så har Danmark snart efterårsferie, ville ønske det var mig, men vi har thanksgiving break så overlever nok :)
Hvad skal i så lave i efterårsferien?
 
//Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar