onsdag den 22. august 2012

AMAZING TRIP TO WAHINGTON DC

Min tur til DC var mega god og havde det så sjovt. Det var dejligt også at få lært Sadiyah og Safiyyah bedre at kende :)

Vi stå op tidligt lørdag morgen og kørte til en lufthavn (kan ikke huske hvilken).
Vi ankom så også tidligt lørdag, så det var dejligt! Lørdag gik med at finde hotellet, shoppe, se området, en lur og vi var ude at spise med en af Sadiyahs venner.

Søndag var vi først på spy museum hvor vi var spy for 1 time, det var mega fedt :) Efter det gik vi ned for at se det hvide hus, world war 2 memorial og som andre kulturelle ting.

Mandag skulle Sadiyah til noget møde, så mig og Safiyyah tog noget morgenmad og shoppede lidt. Sadiyah havde pause ved frokost tid, så vi kunne få frokost sammen. Om eftermiddagen slappede vi af.
Om aftenen tog vi til Georg town for at spise aftensmad og få cup cake.

Tirsdag skete der ikke så meget - vi skulle flyve hjem kl 20, så kom først sent i seng.

I dag havde jeg første skoledag, men det vil jeg fortælle mere om i weekenden hvor jeg også skal ud og shoppe :) Har også fundet hvad sport jeg skal lave indtil spring - fortæller senere.









og en lille ting mere, Chris Brown boede på samme hotel som os! :) :)

Men godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar